Edasema biz ilk evlilik yıldönümünüzde pide yaptırdık 30-40 tane benim annem babam kardeşlerim eşimin ailesi hep beraber bizde kutladık ilk senemizi böyle kutlamak istemiştik hem bize bereket getreceğini düşünmüştük eşim bana altın kolye almıştı bende ona tişört 😂kayınpederim de gelirken çiçek yaptırmıştı bize babam da gelirken iki tane pasta almışta gelmişti çok güzel geçmişti çok şükür 😂