Benim arkadaşımın oğluna daha 3 günlükken karnit hastalığı teşhisi kondu. Hergün doktorlar bugün yarın çocuğunuzu kaybetmeye hazırlanın dedi. Bebek beyin kanaması geçirdi, kalbi durdu. Nöbetler geçirdi. Ama şimdi 9 aylık ve çok şükür olsun ki çok iyi. Hastalığı için özel mama, ilaç falan. Çok ama çok yoruluyor arkadaşım ama inanın ki bebeğinin iyi olmasının en büyük sebebi o. Güçlü olun, bebeğiniz için. İyi olacak, inanın🙏 Duam sizinle.