4 günlük bebeğim, dün akşam süt sağmaya başladım ilk zaman 30ar cc olarak ayarladım 4 tane çıktı. 1.5 2 saatte bi veriyorum 30 cc doyuyor zaten atıyor kalanı. Çok sağarsam sütüm biter diye de korkuyordum bi yandan, yaklaşık 10 kere sağım yaptım dünden beri bi göğsü mochi ile diperini elektrikli ile sağıyorum. İkisi de bi 10 15 dkda 30 cc doluyor zorlasam 50 bazen. 8 gibi sağdım 25 bile olmadı nerdeyse. Biraz önce masaj falan yaptım deneyeyim dedim taktım çok az geldi. Sıcak uyguladım uyucam şimdi burda postlar okudum 100 doluyor yok biberonun tamamını dolduruyor vs diye de merak ettim sizin kaç cc oluyor benim 4 günde ikisinde toplam 60 70 cc olması normal mi