Naimenaime ortalıkta çok ciddi bir salgin var. Oğlumla ben de hastalandım. Oğlumda 2 yasinda 3 gün ateşi 39.5 ları gördü burun akıntısı ile başladı öksürük ve sonra faranjit olduk. 10 günde toparlandık. Mutlaka doktora gidin derim. Bize viral olduğundan antibiyotik verilmedi dolven calpol karma kullandık bir de öksürük surubu