Ben 40 çıkınca yaptırdım 15 gün sonra hastalandım 7-8 gün sürdü ve ondan sonra 40 gün oldu henüz hastalanmadım bende adet düzensizliği yapacak galiba herkesin bünyesinde farklı etki gösterir okuduğum bir kaç yorumda da günlerce süren sık sık lekelenmeler ve kanamalar yaşayanlar olmuş..Uzun süre hamile kalmak istemediğim için 3 aylık iğneyi tercih ettim güvenilir geldi inş bakalım zamanla göreceğiz 😊