Deletedmom_20 ben hamileyken 4 kilo aldım bebegim 4,5 aylik şimdiye kadar 11 kilo verdim. Sut olsun diye hic birsey tüketmiyorum un baklagil şeker paketli ürün asla tüketmiyorum kızartma yemek istersem fırında yapıyorum. Sut peynir tüketmiyorum. Sebze ve et ağırlıklı besleniyorum. Her emzirme başlangıç ve bitişinde 1er bardak su içerim. Canımın cok çektiği birsey olursa saglikli halini hazırlamaya çalışıyorum ya da unutmaya çalışıyorum 😁 zaten emzirmek kilo verdiriyor