Gulmrt Selam anneler. Bi kaç gün önce pişik postu açıp yardım istemiştim kızımdaki pişik değil mantarmış. İlk kez başımıza geliyor tecrübesi olan varsa ne yaptınız nasıl geçti yardımcı olur musunuz 🙏🏻
benaslindayohum Gulmrt doktor altina surmelik krem verdi onu kullandik pmukla siliyordum bottgi icin islk mendile gecmistik gne pmuga döndüm ve gun icinde hvalandiriyoruz gecmk üzere
Gulmrt Alminazli evet nokta nokta üstü beyazlaşıp kuruyor bir de ıslak mendil kullanmayım yıkayım dedim bi kaç gündür iyice azdı attı arkalarına doğru 🤦🏻♀️
Alminazli Gulmrt Ya bizimde öyle popo arasına kadar bende bir doktora göstereyim ne verdi size kullanmaniz icin
Gulmrt Alminazli biz 3 haftadır ne kadar pişik kremi varsa kullandık salı günü gidicez doktora ama çok araştırdım ıslak mendil kullanmayı kesip yıkamaya başlayınca iyice attı heryerine kesin mantar. Bugün eczaneye sorcaz ne iyi gelir diye. Antibiyotik kullanmıştı sanırım o tetikledi
Alminazli Gulmrt Kantoron yağı sürüyorum bn dünden beri cok iyi geldi.Bu arada bn dogdugundan beri kızım pamuk kullaniyorum