Sevgili anneler 6,5 aylık bebeğim var. Kulak deldirmeyi düşünüyorum. Deneyimleyen anneler varmı. Mutlaka ağlıcaktır deldirme esnasında ama nekadar sürüyo acısı sızısı. İlk gece huzursuz oluyormu mesela. Ya da belirli bir saat sonra geçiyomu. Bu süreci deneyimleyen anneler anlatabilir mi . Şimdiden teşekkürler 🙏🏻