balmom Kızlar neredeyse 1.5 yıl olacak sprial takılalı. Ara ara hep kasık ağrım var buğün de temizlik sonrası biraz şiddetlendi sizlerde de oluyor mu çarşamba günü Dr. kontrolüm var ama sizlere de sormak istedim 🌺
Fatmanurr balmom adet günlerimde oluyor bende taktıralı 2,5 sene oldu. Benim adetimde çok uzun sürüyor sizinde öyle mi acaba 10 günü geçiyor son günler hep lekeli bitmiyor bir türlü. Bide bu ay çok erken oldum.
Asell_07 balmom evet canım taktırmadan önce hiç adet sancısı çekmezdim şimdi kasık bel ağrılarım oluyor. Üşütünce falanda oluyor bir bucuk yıldır takılı
balmom Fatmanurr evet son günler lekeli geçiyor benim 8 gün falan sürüyor genelde. Peki adet döneminiz dışın da ağrı oluyor mu