Caglacmmm 15 haftayı geçmeden ilk doz yapılmak zorunda,geç kalmış oluyorsunuz. Ben bebeğime yaptırdım çünkü aşısız olup çok ağır atlatanı gördüm.Ha belki de bebeğiniz hiç kapmaz mikrobu bu da bir ihtimal.
Ben mesela 29 yaşındayım sadece su çiçeği oldum, kızamıklı arkadaşımı öperdim bende geçireyim diye (çocukluk işte hediyeler gelcek diye) ama doğal bağışıklığım varmış bazı virüslere. Sonradan öğrendik.