Kızlar yardım edin çok stres yapıyorum ,bebeğim 3 günlük 2 saate bir emzir dediler öyle yapıyorum ama bebeğim emzirdikten yarım saat sonra aranmaya başlıyor sanki doymuyor,sütüm yetmiyor diye korkuyorum,memeyi sıkınca bi kaç damla geliyor ama bebek emerken göremiyorum ne kadar sütüm çıktığı o yüzden çok üzülüyorum neden böyle yapıyor acaba doymuyor hep aç mı o yüzden uyanıyor ağlıyor . Sizce ne yapmalıyım