Leylaa_ Kızım evimize geldiği günden beri asla sallamadım emziriyorum gazını alana kadar uyuyordu yerine yatırıyordum 3 aylık oldu emziriyorum gazını alıyorum basını göğüsüme koyuyor orda uyuyor yatağına koyuyorum sallayınca garip garip bakıyor bilmediği için bu ne diyor sallamak çok yıpratıyor çevremde çok görüyorum çarşafta beşikte ayakta gun geçtikçe hız artın istiyorlarmış iyi ki sallamaya alıştırmadım Benim bu yaptığım uyku eğitimi mi oluyor emziğini veriyorum uyuyor masallah deyim 😂
Purpura26 Leylaa_ Benimde 48 günlük. Sallanmayı bilmiyor. Ayağımda sallamıyorum diye kaynanam ve akrabaları şaşırmıştı. Zaten karnı doyup,gazı olmayınca bırakınca uyuyor. Tabi bazen çok huysuzlandığı da oluyor o ayrı 😄
Sadecezeynep Leylaa_ aynen canım bi nevi uyku eğitimi benim bebeğimde aynı böyle hiç sallamadım doğduğundan beri şimdi arada bi sallayınca garip garip bakıyor 6 aylık uykusu geldiği zaman emziğini veriyorum uyuyor maşallah 🧿✋
spagettiii Leylaa_ başka bir yerde kalmam dısında ayakta sallamıyorum canım kızım 2 yasında uyku saatleri var beşiğinde bi iki dk sallayınca uyuyor
busrasilra14 Leylaa_ uyku egitimi konusunda master yapmama az kalmis biri olarak soylemeliyim ki. Sallamaya elinden geldigince alistirma. Anladigim kadariyla gogsunde uyuyor. Ve emzik kullaniyor. Yapabilirsen emzir ve yatagina birak orda uyusun. Gogsunde bile dalmasina izin verme. Ben tecrubesizligimden ve hevesimden bebegimi hep gogsumde uyuttum. 6. Aya kadar hic sallamadim. 6. Ay ataginda ne yazikki cok zorlu atlattigimiz icin son care sallamayi bulduk ve bebegim sallanmak istiyor 🥺 ve uyku problemlerimizin ustune bide bana bagliligi eklenince aylardir geceler boyu 1 saat zor uyur oldum. Ama birdaha bebegim olsa buyuk konusmuyorum ama bu hatayi yapmam. Cok kucukken veririm egitimini
Lidya-t Valla bende hiç sallamadım , pış pış yapmadım emzirdim yatağına koydum şuan 14 aylık kendi kendine uyuyor.Kesinlikle alıştırma sallanmaya bu şekilde devam et uyku eğitimi ya da değil sen bildiğinden şaşma
Asyossmoms Taşınsna kafar ben de hiç sallamamıştım 3 aylıktı o zaman işin gücün arasında beşiğinde sallanmaya alıştı . Ama ayakta çarşafta vs hiçsallamadık. Bazen uykuya çok direniyor sallasam bile beşiğinde uyumuyor 🙄 ama hızı arttırmak yerine iyice uykusu gelene kadar beklemeyi tercih ediyorum yorucu mu evet😂 ama yine de ayaktan çarşaftan iyidir💆🏻♀️
Leylaa_ busrasilra14 Gazını alana kadar uyumuş oluyor emzirdikten 10 dk kadar yatağına yatırmıyorum ciğerini süt kaçmasın diye kusma olayı olunca bogazina gidip tikmasin 10 dk tutuyorum uyumuş oluyor koyuyorum gözlerini açıyor geri kendi uyuyor . Sabah 6 uyanıyor emziriyorum aynı şeyleri yapıyorum yatağına bırakıyorum biraz kendi uyanık duruyor etrafa bakıyor yarım saat sonra kendiliğinden uyumuş oluyor sonra da ben uyuyorum o şekilde yapıyorum doğru mu yanlış mi bilmiyorum
deletedmom1106 Leylaa_ ben sallıyorum Ama öyle koynumda uyusun isterdim benimki daralıyo o yuzden ayagıma koyuyorum cok agresif değişsemmini mini sallıyorum durdukca o kendini sallıyo
busrasilra14 Leylaa_ dogru asil uykuya yataginda gecmesi cok dogru. Boylece kendi uyumayi da ogrenmis oluyor. Kesinlikle atak haftalarnizda da hep bunu uygulamaya calisin cok rahat edersiniz
Kadirhan Leylaa_ maşallah bebeğiniz kuzu gibi demekki 🤗🤗benim bebegim kolik bir bebek suan dış çıkarmaya çalışıyor 5aylikken uyku eğitimi verdim 1ay kendi uyudu tam düzene girdi dedim en başa döndük şuan 9aylik ve sallattiriyo hemde gece ki normalde gece hiç sallamadım doğduğundan beri bu ay sallaniyoruz🤔😁
Leylaa_ Kadirhan Hicte kuzu değil valla Gazi geldiği zaman ortalığı yıkıyor 😂 damla kullanıyorum o biraz rahatlatıyor
Dogabebekkk Leylaa_ emerek uyuması uyku eğitimi değil malesef bizimki bir ara emerek dalmıyordu yatağına koyunca dalıyordu yatağına yatınca bir şey yapmıyorduk uyku eğitimi verdim ama sonra yaz tatili aile evlerine gittik falan bozuldu şimdi emerek uyuyor uyumak için bir araç buluyor bir nevi 😔 bu da sallamak gibi destekli uyumuş oluyorlar