Biannee1 Yeni doğum yaptım sütüm geliyor sağıyorum ama çok sertleşiyor göğsüm ve şişiyor ağrıyor ne yapmam lazım nasıl rahatlatırım göğsümü tecrübeli anneler tavsiyelerinizi bekliyorum 🙏🏻
Ktannesi Biannee1 elinizle sağıp tamamen boşaltın. Sık sık emzirin bebekler ilk başta tam boşaltamiyor genelde, ne güzel maşallah sütünün güzel var demekki. Yakında geçecek merak etmeyin😊
Yakdg Biannee1 en iyi sağım bebeğin kendi emmesi oluyor valla bol bol emzirin her emmeden sonra sağın hiç süt gelmese bile 2-3 dk sağın kanallar açılır rahatlatır birde sıcak duşta masaj
2halime Biannee1 sık sık emzirin ilk gunler gelen süt cok daha faydali diye duydum. Tam bosaltamayabilir bebek bi göğüs pompasi alabilirsiniz fazla sütüde saklamis olursunuz hem