ozsez85 Merhaba, bebeğim için oto koltuğu almak istiyoruz. Kullanıp memnun olduğunuz marka model var mı? Bir de 36 kg ye kadar olan koltuklar 12 yaşa kadar kullanılabiliyor diye belirtilmiş. 12 yaşında olup hala oto koltuğu kullanan var mı? Teşekkürler 🙏🏼 💐
runklii ozsez85 yeni aldım chicco Seat-Up 0 1 2 modeli. 0-25 kg arası kullanabiliyor. Çocuklar belli bir yaştan sonra koltuk yükseltici kullandığını düşündüğüm İçin böyle bir model seçtim. Çok memnunum çünkü yatma modu çok iyi. Çocuğum içinde gayet rahat uyuyor, oturuyor. Ama tavsiyem denemeden almayın. Bebek mağazasında deneme yapabiliyorsunuz . Almak istediğiniz koltuğa çocuğunuzu yerleştirip bakmanız daha sağlıklı olur.
runklii mavimavi08 yatma durumundan hala çok memnunum ama benim bebe biraz topalak olduğundan ilerleyen bir kaç aya sığamayacağız gibi geliyor 😀