Herkese merhaba daha önce de burada yazmıştım bebeğim çok kusuyor diye 2 ay bitti ve kusması devam ediyor artık daha çok su şeklinde ve pelte gibi geliyor. Kusunca ağlıyor ağlayınca tekrar kusuyor bir de artık kakasını 3 günde bir yapıyor bu yüzden ıkınıyor ıkınınca yine kusuyor. Ağzının suları da akmaya başladı. Kusmaması için mama versem işe yarar mı? Sonuçta mama anne sütünden daha yoğun. Birde sürekli elleri yumruk şeklinde. Canı istediğinde biraZ açıyor. Sizde de böyle mi