Merhaba anneler biz normalde hipp kullaniyorduk malum fiyatlar artınca evolviaya geçtik e bebek de artık evolvia yok sanırım artık baby goat aldik artık keci sütlü diye ama 2 yudum içti anında atti kizim 1.5 yasinda ne yapmalıyım diğer mama ile karıştırsam olur mu