Misipisi35 Karni tok belki açtır diye biberonla da verdim. Cislo bezi cok.Alti temiz gazı yok daha ne anlayamadım gözleri fal taşı gibi. Ağlamıyor da bakınıyor oyle .korkuyorum ne zaman uyuyacak neden uyumuyor bisey olur diye. Normal mi bu. İlk defa oldu ya
incila İlginç, ağlaması da yokmuş ağrısı sızısı olsa ağlar. Bi duş sakinleştirici bi müzik, masaj, ninni, loş ışık. Aklıma bunlar geldi bi🤷🏻♀️
Alpingo Misipisi35 o yetiyor ona benim oğlumda öyleydi 4 ay kucağımda uyudu sadece o da max yarım saat,nebe suresi açmanı tavsiye ederim cok güzel dalıyolar
[silindi] Misipisi35 e kestiriyormuş ya işte meme de.O zaten memede kestire kestire alır uykusunu. pek düzeni olmaz yani. Siz bol bol emzirin.
incila Misipisi35 bi deneyin. Kestiriyosa bile o uyku ihtiyacını az az karşılıyodur. 10 dk yı bile uyku sayıyolar o aylarda.
Begonvil1 Geçen benim kızım da öyle oldu sanırım tam 41 günlük falandı o da ya da 42 bilemiyorum. Oluyor demek ki bazen. Ben de çok endişelendim ve çok yorulmuştum ama sonunda daldı. Duş aldırın masaj yapın sabırla biraz orada biraz orada sallayın.
Misipisi35 Begonvil1 valla kucaktan kucağa hisir oldu ya neden oldu anlayamadım ya esniyo gözünden de uyku akiyo
Misipisi35 Alpingo nebe vakıa aciyorum ama bugün olmadı yine uyumadi memede uyudu artik yoruldu sanırım kalkmadı bidaha
Misipisi35 [silindi] normalde 2 saat 3 saat uyurdu uyumadı bugün neden öyle yapti yine doymadı mi acaba diye dusunuyorum
[silindi] Misipisi35 doyumsuzluktan açlıktan değil. Meme de uyumayı istiyor da o yüzden.şuan tek istediği şey emmek.sütünüz yetiyorsa mama vermeyin, dersi açlık değil çünkü,meme de kalmak.
Misipisi35 [silindi] sütüm yetiyor normalde ama böyle zamanlarda acaba yetmiyor mu diyorum ondan sagip veriyorum bazen