Kızlar,benim prenses 12 aylık.7ayına kadar blenderden geçirerek yedirdim hep çorbasını falan.7aydan sonra çatalla ezerek,8-9aydan sebzeleri çok küçücük doğrayarak pişirdim ve öyle yedirdim.Ama benim kızın kakasında yediği bazı şeyleri diri halde görüyorum.Eline elma veriyorum ısırıyor ben çiğneyerek yuttuğunu sanıyordum oysa ki kakasında tam olduğunu,ısırdığı gibi yuttuğunu gördüm.Çok endişeleniyorum böyle çoğu şeyi diri diri yutması zararlı olur mu?