slnergnn Avs merhabalar yaptınız mı acaba, 4,5 aylık bebeğim ben de denemek istiyorumda küçük mü bilemedim?
Avs slnergnn merhaba bende yaptım rahatlattı ilk dönem.9.ayda alt iki dışı çıktı o ilk patlamaya basladigi dönemde tetagil diye Bi diş granülü vsr ben tavsiye üzerine eczaneden alıp onu kullandım ama 5aydan 8aya kadar zeytinyağ karanfil sürdüm. Bi yan etkisi olmadıbizde. siz yine doktorunuza danışın isterseniz sevgiler 🤍
slnergnn Nesrinimsii Merhabalar oğlum 4,5 aylık bu yöntemi kullanmalımıyım herhangi bir ay sınırlaması yoktur heralde değil mi? internette araştırdım çıkmadı karşıma öyle bişey, yorumunuzu görünce size de danışmak istedim😊
Nesrinimsii slnergnn merhabalar yine doğrusunu doktorunuz söyleyecektir ama biz bi yan etki görmedik şuan görümcemin kızı 5 aylık ben kendim yaptım verdim ve başladılar sürmeye. Sorun olacağını düşünmüyorum pek ☺️