Merhaba. Sezaryen doğum yaptım. Doğumdan sonra sütüm geldi ama yeterli miktara hiç ulaşmadı mecbur mama takviyesi yaptık. Kızım 3 aylık şu zamana kadae bulduğum her fırsatta emzirip sağıyordum, iyi kötü anne sütü alıyordu. Sonra emmemeye başladı, sağdığımda da sanırım çekim gücü yeterli gelmedi süt tam boşalmadı. Geçen kızım sağıp verdiğimi kustu. Baktım sütüm tuzlanmış. Sorum şu benm gibi sütü tuzlanıp sonra normale dönen var mı? Sütü azalıp sonradan artar var mı? Günde 4-5 kez Manuel cihazla sağıp sonra elimle sıkıyorum birkaç gündür az çok çıkıyor bazen tazyikli bile çıkıyor bilmiyorum faydası olur mu…