cinarcinar evet yaptırdık yani 40 günlüktü yaptırdığınızda. Hiç ağlamadı işlemde . Sonrasında bezini değiştirirken bi kaç defa ağladı sürekli krem sürdük atlattık. Ama biraz yapışıklık oluşmuş yani yapan doktordan kaynaklımı bilemeyıruz doktor onun büyüyünce farkedilmeueceğini söyledi ama genel olarak ilgisi iyi bi doktordu