Snfk Ya var ya doğumdan önce benim adet sancılarım çok hafifti. Böyle sadece bacaklarım uyuşur ufak bi karın sızım olurdu. Kız ben ne zaman doğurdum ne zaman adet olmaya başladım anam yok böyle adet sancısı. Doğurur gibi adet sancı çekiyorum ilk iki gün. Bel ağrısı kasık ağrısı karın ağrısı. AY AVAZIM ÇIKTIĞI KADAR BAĞIRACAM YA KIZ!
kaansmom Snfk ahh o acıyı bir ben bilirim bekarlığımdan evlenene kadar çektim hatta bayılırdım sürekli. Ne zaman ayaklarımı sıcak tuttum o zaman hafifledi şuan yine oluyor 1 yada 2. Günü ağlar derecede ama bayılma yok bunada şükür diyorum. Ama hala düzensizim kadın doktoruna görünün bence
KoalasMom Snfk Bende doğumdan önce hep çektim o ağrıyı, sürekli hastaneye gidip serum yerdim hayatla bağlantım kesilirdi her ayın 2 günü. Doğumdan sonra tamamen geçti çok şükür, sizde tam tersi olmuş Allah yardımcınız olsun vallahi çok kötü
Lila99 Snfk Bende kızken doğuracak gibi hissediyordum yerlerde can çekişiyordum çığlıklar atıyordum agri kesici bile fayda etmiyordu babam hep acile götürürdü serum yer rahatlardım 🥺
Ozgdfn Snfk valla doğumdan sonra benimde inanılmaz ağrılı geçmeye başladı. Hiç normalde adet sancimda olmazdı benim ama doğumdan sonra çok fena
Snfk kaansmom polikistiğim vardı hamilelikten önce hala düzensizliğim devam ediyor. Mesela en son temmuzun başında adet oldum.
Busra9292 İlk doğumdan sonra ilk adette yorgan ısırdım desem yeridir. Sanırım içimiz tam temizlenmediğinden sökülmesi zor ve ağrılı geçiyor. Doğum kontrol hapı kullandım 2 aydır ne ağrım var ne birşey.
Snfk Busra9292 doğum kontrol haplarına hep sıcak bakmıyorum ya. Tabii adeti düzenliyor ama çok fazla zararı var.
Tnisaaa Snfk normal mı oldu doğumunuz bende doğumdan sonra ilk kez adet gördüm çok fenaydım. Aynı doğum yapıyorum sandım 😓
Snfk Tnisaaa yok sezaryen oldum. Keşke normal doğursaydım. Kötü geçmedi tabii ki ama normal doğum daha iyi ya.