Bebegim cok huzursuz mukuslu kaka gürültülu kaka popusu surekli kızarık dogudundan beri geçmedi bugun de vücudan benek benek lekeler gördüm doktorum alerjik reaksiyon dedi pazartesi götüreceğim kasaba gibi bi yerde yaşadığım için hastahaneler de cocuk doktoru yok hafta sonu sebebiyle. Bebegimin burnu tikaliydi doktora götürdüm bademcikleri sismeye başlıyor dedi doktor ilac verdi acaba bademcikleri de alerji vs yapar mı anlamadım cok karışık oldu sut diyeti yapan arkadaşlarım nasil ilerlediniz sutunuz de azalma oluyor mu