Nicunurse oglumu 10 aylikken sütten kesince, devam sütü de içmeyince mecbur bu mamayi veriyordum. Ek gıdasi gayet iyiydi. Sadece gece uyumadan önce bir kase yediriyordum. Oğlum özellikle ballı irmikli olani cok seviyordu. Ve gerçekten de tok tutucu bi özelligi var, gece hic uyanmiyordu oglum. Ve tabi biraz kilo da aldirdi ama ek gıdadan mi yoksa mamadan mi bilemiyorum.