Sevgili anneler malum okullar açıldı, havalar da yavaştan soğumaya başladı. İki kızım var biri 5 yaşında anaokuluna gidecek haftaya. Diğeri 1 yaşında şu an covitiz ikimizde. Çocuklarınıza kullandığınız vitamin, bağışık güçlendirici, balık yağı yada başka şeyler… Tavsiyenize ihtiyacım var, malum piyasada çok fazla ürün var. İceriği temiz olursa sevinirim. Şimdiden teşekkürler 🤗