Bebeğim 47 günlük ilk zamanlar emmiyordu sağıp veriyordu psikolojik olarak çok kötüydü benim için hep ağlardım beni istemiyor almıyor diye ama asla pes etmedim her seferinde mememi teklif ettim çevremde bunu başaran tüm arkadaşlarımın önerilerini mantık çerçevesinde yaptım her arayan biberona alıştırmışsın seni almaz dedi ağladım içimde kopan fırtınaları bir ben bilirim sağım yapmam gereken anlarda bebeğim uyanır acıkırdı yanımda annem, kayınvalidem, eşim vardı elimde pompa veremediğim anlar olurdu sadece eşim verince o kadar zoruma gitmezdi ama annem, kayınvalidem versin istemezdim zoruma giderdi onlarla bağ kurar diye ben her seferinde memeyi teklif ediyordum gece ağlardı ben uyuyayım diye hazırda süt var dite beni uyandırmamalarını yakalardım birisi bebeği aldı mı hemen fırlardım yataktan ver ben veririm diye istemezdim kimse versin beni emmese de benim göğsümde içmeliydi o sütü sende kimseye fırsat verme eğer emmeme sebebi göğüs ucu çıkık değil bebek kavrama da sorun yaşıyorsa avent s beden göğüs ucu koruyucu al ve pes etmeden onunla seni almasını dene