Kızlar üzerinize afiyet 2.5 yaşındaki kızı m ve ben ağır bir grip geçiriyoruz.
Aman sakın hafife almayın, efsane grip geri döndü haberiniz olsun.
Özellikle yavrulara dikkat edin çorabı yeleği çıkarmasınlar sabahları 🌺
Bakalım kaç güne düzelteceğiz kendimizi 😏