Merhabalar 2 aydan beri ne yaptıysam ben yemek yediremiyorum yanlış yaptığım bişeyler var nolur yardım edin Artık mental olarak çok yoruldum😭 emziren anneler kızım 10. Ayında bu aylarda uyandı direk emzirmeden kahvaltımı vericem süreç nasıl ilerlicek ne zAmNlarda emzirmeliyilim bu aralar 6.30 gibi kalkıyor gÖzler kapalı emmek istiyor uyur devam eder açıktı diye emziriyorum emme bitiyor 7.30 a kadar yatağa yatır kaldır kucakta salla süreci olmaya başladı kucağımda uyuyor yatırınca uyanıyor 7.30 gibi tamamen kalkıyor sonra 8:30 gibi kahvaltı vermeye çalışıyorum 1 2 kaşık alıyp bırakıyor sonrada 9 da aşırı uykusu geliyor ve uyuyor uyurken gene emerek uyuyor sonra maks 1,5 saat uyuyor kalkınca gene yemek istemiyor tüm gün sadece meyve püresi yemek istiyor çorba 1 kaşık yiyor başka tadlar bir kaşık önüne koyuyorum alıp ısıtıyor 2. Küçük parçayı yere atıyor bidahada yemıyor nolur yardım edin neyapmalıyım