Ben ilk verdiğimde öğürmüş ve istememişti yoğurtla başlamıştım/ sonra çok çok kaşığın ucuyla miniminicik vere vere alıştırdım. Önce kendim yiyormuş gibi nam nam falan yaptım ay çok lezzetli falan diye güldürdüm sonra sen de yemek ister misin Diye kaşığı götürdüm ve sonuç güzel oldu ondan sonra maşallah alıştı gitti şimdi yoğurdu lüp lüp götürüyor mevsim sebzeleri bitirdik mevsimimizin meyvelerini tadıyoruz 3 gün kuralıyla. Ben kendim yiyormuş gibi yapınca hoşuna gitti de yedi. bir de öyle deneyin hatta yiyin bir kaşık görsün