Acemianneyizz çok yeni daha. 40 çıkmadan o göbek yumuşacık olur zaten. Hatta 2-3 ayı bulur. Ben 66 ile girdim doğuma çıktığımda 66,5 tum. İnanılmaz ödem vardı. 1 hafta sonra 62 idim şimdide 58 im. Hamile kaldığımda 53 kiloydum ama takıldım veremiyorum. 4 ay 22 günlük bebeğim. Ama karnım eskisi gibi yumuşak değil, göbek kalmadı pek. Henüz sizin için çok erken. Bol bol emzirin emzirdikçe rahim kendini toparlıyor demişti dr um