isimsizbiranne sezaryen dikişlerim acıyor nedendir sizce dokunamıyorum acayip aciyor deli gibi kaşınıyor tatlı tatlı elim dikişlerimde geziyorum hep başına gelen var mı görüntüde bi kızarıklık falan yok hiçbişey
AntiFilozof isimsizbiranne benimde dikiş değilde içi çok acıyor oğlum kucağımda hoplamak istiyor oynatamıyorum çocuğu oynatmayı bırakın kilot bile acıtıyor kaşınıyorsa iyileşiyor derler normalde
alimmiseni isimsizbiranne ben üşüttüğünde dikişler acır diye biliyorum yani etraftan duyduğum bişey bu
Muzeysel isimsizbiranne merhaba arkadaşım bende doğum yapalı 5 ay oldu. Sendeki kaşıntı ve acı iç karnının iyileşmeyi işaret ediyor. Korkma aksine sevin. Kimi daha erken kimi daha geç iyileşiyor. Ama bi müddet sonra hiçbişey kalmayacak Allah’ın izniyle. Sadece bu ara ayaklarını sıcak tut ve günde iki bardak hafif sıcak su iç. Allah’a emanet ol geçmiş olsun
isimsizbiranne Esila001 bir yakınım bugün söyledi bunu evet olabilir ayaklarım çıplak hep klima önünde 🥶 çorap giydim hep bugün henüz etkisini görmedim bakalım belki de dediğiniz gibi..
isimsizbiranne Muzeysel allah razı olsun ne kadar güzel yazmışsınız 😊💐 çok teşekkür ederim allaha emanet olun siz de ❤️