3 ay 17 günlük kolik oğlum. Doğduğu günden beri katılarak ağlıyor mosmor oluyor
Tam boraz iyi oldu dedim 5 gündür çok fena oldu yine 🥺 heralde 4. Ay atağı başladı gece eziyet etmiyordu şimdi onu da ediyor
Zaten kucakta uyuyor
Kucakta emiyor kucakta geziyor
Ciddi dciddi alt alıp üstübu giydirilen bile çok zorlanıyoruz ağlıyor
Hiç sırt üstü yatmadı doğduğundan beri yüz üstü uyuyor gaz sancısı dan
Biraz düzelsin büyüsün fizik tedavi alacağım çünkü belim ve sol kolum tutmuyor artık
Allah sağlık versin
Dr en az 3 ay demişti ama 3 ay geçti ben artık yaşını bekliyorum