Kızlar bir ay olacak normal doğum dikişlerim ilk günkü gibi acıyor oturamıyorum yatamıyorum emzirmek işkenceye döndü çocuk ağlayınca kucağıma alamıyorum ne zaman geçecek bu acı işe yarar bir çözümü var mı söyleyin lütfen dayanamıyorum artık kaşıntı ve gerilme hissine her gün daha da acıyor gibi 😭😭