Efruz Arkadaşlar, halı alcam ve kararsızım baya. Sizce hangi halı.markasini seçmeli? Memnun kalan var mi? Hem uygun hem de kaliteli? Gerçi uygunu da kalmadı bu devirde🤔
nursocum Efruz Ben empera aldım gayet memnunum ama mutfağa kolayca balkonda yıkıyabildiğim ince halılardan aldım çünkü 2 haftada 1 mecburen yıkanıyor
sademinannesi Efruz modelin birinin ismi Şiraz ama diğerlerini hatırlamıyorum maalesef toplu almıştık 2800 tuttu 3 halı 4 ay falan oluyor
Efruz sademinannesi Çok sagolun. Ince hali değil mi? Bebek için biraz kalın istiyorum malum 6 aylık emeklediginde usumesin bebis diye🙂