Sulecukur Metsil gaz damlası kullanan anneler var mı doktorum onu önerdi ama sizlerin kullananların yorumunu da bilmek istiyorum
Elif1407 Sulecukur Benim kizina çok iyi geldi 20 gundur felan kullanıyorum gaz sancılarımiz cok oluyordu ozellikle aksam 6 da başlıyordu ağlamaya 10 11 e kadar durmaksızın ağlıyordu sağlık ocağındaki aile hekimimiz yazdı hiç ümidim yoktu ama gerçekten çok iyi geldi çok şükür ağlama krizleri yok artık gazini cikarmakta cok zorlanırsa huysuzlaniyor o kadar
hobby_catolog_hk Sulecukur ben kullandım iyi bir ilaç fazla kullanınca bağımlılık yapıyor muş dikkatli kullanın
Tomrish Merhaba, bende ilk metsil kullandım ve gerçekten işe yarıyor. Kakasını yapmasınıda kolaylaştırıyor bence
nazenin3233 Benimde metsil 4.damlam bilmiyorum fayda etti gibi önce bir saat falan durmadan ağlamıştı birkaç kere ama yine ağrısı gazı oluyor bu ara bilemiyorum iki aydr kullanıyorm
Robinnnnnn Denemediğim damla kalmadı bebeğim kolik. Hiçbiri fayda etmedi bende iki haftadır bıraktım. Bebeğim daha rahat şimdi. Gazı olduğunda ya da kabız olduğunda sıcak bir banyo yapın sürekli egzersiz yapın umarım zamanla geçer
290521uygar Sulecukur Kesinlikle işe yarıyor ya da bizde yaradı. İlk olarak çocuk doktorumuzun tavsiyesiyle sab simplex kullanmıştık ancak etkisini pek göremeyince aile hekiminin tavsiyesiyle metsil kullandık ve devam ediyoruz, çok memnunuz.
hobby_catolog_hk Sulecukur 3 damla emziröeden sonra ver demiştiler. Ben cok sık kullanmadım gazı olunca verdim cok gazlı bebeğim yok şimdi 14 aylık ara ara gaz olunca hemen onu veriyorum
290521uygar Sulecukur Bize günde 3 kez 5er damla şeklinde önerdi doktorumuz. Mamanın içine katıp kullanıyorum.