Tcolak Arkadaşlar bugün 8 günlüğüz sizce kaç saatte bir emmesi gerekli bebeğimin genelde uyuyor bende kendi kendime sıkıntı yapıyorum sürekli emsin istiyorum
nurdanekrbg Tcolak canım yeni doğmuş bebk hep uyur zaten eğer uykuda emmezse uyandırıp emzir her 2 saatte bir ben öyle yapıyordum yani ama benim oğlum uyurken emiyordu sorun olmuyordu
Tomrish Tcolak merhaba, yeni doğan bebekler 2 saatte bir uyandırılıp emzirilmeliymiş bende doğum yapınca ögrendim 🙃 kan şekeri düsüyormuş bebeklerin o yüzden sık sık o ne zaman isterse emzirin uyuyorsada 2 saati geçnesin diyor doktorlar
Asl90 Tcolak gece gündüz 2 saati geçmeyecek şekilde besleyin. Daha sık istiyorsa her istediğinde emzirin ben yaklaşık 4 ay boyunca her yarım saatte en fazla saat başı emziriyordum öyle istiyordu keyifciydi biraz 😂
hatice_Akyalcin Uyandirmada sıkıntı yaşamiyorsan yarım saate bir emziriyordum çok zayıf doğmuştu benim oğlum şuan 4 Aylık 8 kilo yasitlsrimizi geçtik hatta şuan bile çok sık emziriyorum
oykus hatice_Akyalcin kaç kilo doğdu acaba? Benim bebeğimde küçük doğdu. 2845 gr doğdu. Sonrasında 2400′e düştü. İyi şeyler duymaya o kadar ihtiyacım var ki 🤦🏻♀️
sincapinannesi Asl90 ay geçti mi peki.. bizim kız da 3 aylık sürekli emmek istiyor doğduğundan beri.. şimdi en fazla 1 saat duruyor.. başkalarını görüyorum beş dk emip ayrılıyor bizimkini ben ayırıyorum kaç aylık oldu sizin
Bssra oykus düştü diye sakın mama vermeyim bizim doktor düştü diye mama verin dedi bebeğim memeyi bıraktı kahroluyorum hergün meğer bebeklerin şişi inermiş 300 grama kadar düşmedi çok normalmiş
Alazzzy oykus benim bebegim de 2750 dpgdu ve 2400 kadar düştü şimdi 4.5 aylık ve 8 200 dü en son hiç sıkmayın canınızı saglık lı olsunda kilo alıyor da büyüyorda
hatice_Akyalcin oykus kilo hiç önemli değil sağlıklı olsun yeter birde sık beslemek çok önemli şuan 4 Aylık 8 kilo
gamzes26 Alazzzy benim de bebeğim 2705 doğdu emmedi ememedi yada süt tam gelmedi hastanede 1 buçuk şırınga mama verin dediler o şekilde mama da verdim 3 gün sonra sarılık oldu hastanede 2400 çıktı doktor çok kaybetmiş dedi çok fena moralimi bozmuştu
Kerem-inAnnesi Tcolak 1 saatte kaldır hep emzir. 2.saati bekleme.. Çünkü onun midesi küçücük hemen dolup hemen boşalır.