Can_imin_Cani Ilk gebeligimde sezeryanda suan 2.gebeligim ve sezeryanim tam 40 haftadami olur veya kac hafta erken olur benimle ayni durumu yasayan oldumu?
nurdanekrbg Can_imin_Cani ikincide 38+ da alıyorlar artik doktor hangi günde müsaitse ama ilk doğumda bekleniyor biraz normal olursa diye
zeyzey77 Can_imin_Cani belli olmaz duruma bağlı. Benim ikisi de sezeryan ama ben erken doğum yapmıştım. Ablamın ikisi de sezeryan ikinci sezeryan 39+5 oldu
Asl90 Can_imin_Cani 38 alıyorlar genelde öncesinde almak isterlerse aldırmayın. Tavsiyem 39. Haftada doğması 40 biraz fazla belki normal doğum sancıları başlar veya bebek fazla aşağı inebilir
Asl90 Can_imin_Cani 37 den sonra normal doğum haftasına giriliyor zaten yani 37 den sonra bebek gelişimi tamamlanmış oluyor aksi bi durum yoksa o haftadan sonra alınabilir. 37. Haftadan önce ciğerler tam gelişmemiş oluyor doğum başlatılmaz zaten. Bu yüzden 38 de alıyorlar genelde
Sedakcby İlk gebeliği bekletiyorlar sebebi rahim işlem görmemiş olduğu için. 2.gebeligi de 38 oldu mu alıyorlar. 38.hafta bebek için en uygun hafta gelişimini tamamlamış bir bebek olduğu için. Hemde rahimi daha çok yormayıp sancılar başlamadan alınması gereken en uygun hafta 2.gebelik için
tugceyildiz Benim ilk gebeliğim sezaryendi. İkincisinde sezaryen istemiyordum, isteseydim 38 de alacaklardı. Oğlum tam 43. Haftaya girerken doğdu ve 3100 gr doğdu. Eğer 38 de alınsaydı çok küçük olacaktı. İyi ki de böyle nasip oldu.
Bersahefem tugceyildiz 43 e kadar süren ilk defa duydum.Benimde sezeryanım 37 de oldu tansiyondan dolayı
Esdoel Can_imin_Cani kızım 38 haftalık doğdu oğlum ise 40+1 de ama doktorlar 38+5 sanıyordu o durumlar karışık mecbur yalan söylemiştim tarihimi ama çok şükür 40 haftası dolmasına rağmen bir şey olmadi
Ilknurolum Can_imin_Cani benim 1. Sezaryen olduğumda 38+4 de aldı. Hatta eşim Türkiye’ye doğuma gelecekti gün verdi. Bekletemem daha fazla eşin gelemezse bn almak zorundayım demişti.
tugceyildiz Bersahefem doktor kontrolünde beklemeyi seçtik ☺️ Doktorum da destekledi tabii. İlk doğumumda 42 de olmuştu.