Merhaba herkese, bebeğim doğduğunda 2 gün sütüm gelmeyince biberonla mama verdik. Sonrasında meme reddi yaşadık biberona alışınca. Şimdi çok şükür emmeye başladı.
şimdi beni düşündüren dışarı çıkmamız gerektiği zaman sütümü sağsam ve dışarıda biberonla versem tekrar meme reddi yaşar mıyız ? Biberona tekrar alışır mı arada vermekle ?
bu arada 17 günlüğüz.