Melihaa59 humm markanın atıştırmalıklarını alın biraz pahalı ama en azından daha sağlıklı birşeyler yemiş olur. Diş dönemi herşey değişiyor korkmayın çoğu bebek aynı şeyleri yaşıyor. Biraz kötü beslenmeyle obez olmaz alışkanlık haline dönerse sıkıntı