Herkese merhaba 2 yaş 3 aylık oğlum var çişe alıltırdık ama artık kakasını yapmıyor bezine de yapmıyor tuvalete de anca lavmanla falan bıraksak 3 gün bekliyo karnı davul gibi oluyo yaparsa da ağlaya ağlaya yapıyo 3 günün 2 günü ağlayarak geçiyo ne yapabilirim bilmiyorum çaresiz kaldım artık kakası var ama korkuyor yapmaya benzer durum yaşayanlar çözüm önerileriniz var mı ?? :(