Kızım 8 aylık oluyor yarın. Ben uyku aralarında mutlaka süre tutarım çok yorulmadan uyutmaya çalışırım. Şu son 1 haftadır ama uykusuzluktan yorgunluktan baygın hale geliyor, karnı yok bezi temiz kendi temiz üstü rahat bir şekilde loş odada uyutuyorum 15-20 dk sonra uyanıyor? Nasıl enerjik kalkıyor anlatamam. Bugün o kadar yoruldum ki artık sinirlerim yıprandı benim de deşarj olma ihtiyacım var. Örneğin yemeğini yedirip gidip uyutuyorum, gelip tabak kaşık yıkayıp kaldırana kadar uyanıyor iki dk oturup kafa dinleyemedim veya bir işi bir yandan onu eğlemeye çalışmadan yapamadım. Banyosunu da yaptı karnı da tok ne istiyor Allah için? Hadi oynuyorken uyumaz tamam da uykudan neden kalkıyor??