Kizlar uzun zaman sonra saçlarımı kestirdim cok begendim valla kimseye güvenemedim kiriklar vardı. Kisa keseler diye tereddutte kaldim ama kiriklar posuruklar falan derken ancak kendine geliyor onumuzdeki ayda keratin yapicam inşallah sacimda boya asla yok kina var beyazlarim da var cok hosuma gitti sizinle paylasim dedim 😍😍😍😍://imgyukle.com/i/lm4pS