12svg Amin teşekkür ederim. Benim oğlum da 5 aylıkken emzik aldı 😅 5 aya kadar emzik olarak beni kullanıyordu 🤪 Birgün aklıma geldi emziği verdim bi tuttu ondan beri emiyor ama sadece uyurken. Nacizane olarak size şöyle bir fikir verebilirim. Beşiğe yatırıp poposuna pişpiş yapabilirsiniz. Ellerini tutup başını okşayabilirsin. Bunlar uykuya geçiş için kolaylıklar. Bu şekilde kendi kendine uyumayı öğrenebilir. Ağlatarak uyku eğitimi vermek bebeklerin özgüvenini zedeler fakat yanında olduğunu hissederse kendi kendine uyur. İlk 3 gün büyük sabır gerektiriyor. Kararlı olun bu şekilde başaracağınıza emin olun. Benim oğlum da beşikte sallayarak uyurdu sadece. Bazen kucakta gezerek. Her uyandığında çığlık çığlığa sallamam için ağlardı. Ben kendim bunu başarabildiğime göre sizde başarabilirsiniz. Her işin başı dua. Buna da çok inanıyorum. Bebeğiniz uykuya dalana kadar fatiha süresini okursanız hem kolay hem de rahat uyurmuş. Güzel rüyalar görürmüş. Doğduğundan beri hep okurum. Şimdi de bu şekilde uyutuyorum ayrıca Bluetooth hoparlör aldım piş piş yağmur sesiyle uyuyor. Hem sakinleştiriyor hem de uykuya geçişi kolay oluyor. 🥰 Uzun oldu biraz ☺️