Pandaliii Kızlar bebelac mamayı cam kavanoza koyup saklasam olurmu sizce ? Bir de kutunun üzerinde 1 ay içerisinde tüketilmesi gerekiyor yazıyor. Ama ben ara ara verdiğim için kesinlikle bitmez. Ne yapmam gerekiyor gerçekten 1 ay içinde bitmese sorun olur mu
Henakiz Pandaliii bence tavsiye edilen tüketim tarihine mutlaka ama mutlaka dikkat edin. @Bulut_pelin in bir yorumunu görmüştüm bebeği yoğun bakımlık olmuş 1 ay 10 günlük mamayla. Allah muhafaza.
Gulsurmeli Pandaliii Tüketim tarihi geçtiğinde istediğiniz yerde saklayın bozulacaktır. Saklama düşünceniz hala varsa faydası değil zararı olur.
Pandaliii Gulsurmeli tüketim tarihi geçmedi fakat mamanın üzerinde açıldıktan sonra 1 ay içerisinde tüketilmesi gerekiyor yazıyor. Birde ben buzdolabına koyuyorum çıkarıp mutfakta bıraksam bişey olurmu