Kuboooss Kızlar merhaba diyarbakırda oturuyorum saçlarımı kesip ombre yaptırmak istiyorum fiyatlar çok uçuk uygun bildiğiniz güzel yapan bir yer varmı
1anne_xd Kuboooss ben d.bakırdayım ama güzel bişey olmasını istiyorsanız malesef fiyatlar uçuk ucuz olan yerlerde güven olmuyor mahvediyorlar bırakıyorlar
Lilav21 Kuboooss maalesef güzel yerlerin fiyatları çok çok uçuk 2 hafta önce Mevlüt’te yaptırdım 900 TL 🤦🏻♀️ Ama çok beğendim asla yıpranma yok,güvenebildiğim başka bir kuaför yok malesef