1 yaşında kızım var size deneyimleri mi söyleyim. Sizi emzik yerine kullanır aç olduğu için emer sizi özler emer korkar emer. İlk 6 ay ben mememde koynumda uyutup besledim beşik nedir bilmiyorduk geceli gündüzlü mememdeydi hiçte esirgemedim. Bana o kadar cok dedikler ki memede uyumaya alıştı kucağa alıştı işin çok zor diye. Kızım 6 aydan sonra memeyi sadece emmek için kullandı kucağımda uyutup yatağına koyuyordum uyuyordu. Kucak deliside olmadı asla. Siz siz olun sadece bebeğinizi dinleyin bırakın saatlerce memede kalsın o sizden neyi almak istediğini çok iyi bilir siz onu izleyip mutlu olun şarkı söyleyin masal anlatın sevginizi dile getirin