Esim ve ben pozitiftik kizim 18 aylikti covid oldugumuzda evde maske takmadik cunku kizim surekli aramizda yatmisti oncesinde ve dis cikariyordu skntili zamandi yine oyle aramizda yatti cok sukur hicbirsey olmadi🙏 hijyenimize cok dikkat ettik kiyafetleri 60 derecede yikadim , heryeri sirkeyle sildim , evi devamli havalandirdim, iyi beslendik, kizimi devamli emzirdim, ve koraspirin kullandik sizede bunlari tavsiye ederim bence maskenizi cikarin cunku sizinde temiz hava ve oksijene ihtiyaciniz var.