MavininTonu 2 hafta oluyor covid olalı oğlum bugün negatif çıktı ben hala pozitif im eşim de. Oğlumun şu an bizden birdaha kapma ihtimali var mı?
ayazasaf MavininTonu ben pozitif çıktıktan 3 gün sonra oğlum pozitf oldu . İnşallah daha olmaz eğer 2 hafta bpyunca kapmadıysa sizin bulaştırıcılıpınız azalmıştır
Beyziikoo MavininTonu Çok geçmiş olsun canım benim 🌼 Delta varyantı vs değilse eğer uzun sürmez bulaş süresi. Bulaş vakti bebeğinize geçmemiş demek ki şükür bundan sonra da geçmez Allah’ın izniyle bizde öyle olmuştu da.
MavininTonu Ikrazumra19 Bilemiyorum orda sistem nasıl🤷🏻♀️ Burada ne olur ne olmaz diye negatif çıkana kadar test yapılıyor
MavininTonu ayazasaf Oda pozitifdi canım ama şu an iyileşti yani negatif çıktı. Sormak istediğim iyileştikten sonra biz pozitifiz ya halen bizden tekrar kapma ihtimali var mıdır diye
ayazasaf MavininTonu haaa yok canım korkma o geçti daha. Hemen kapmaz ki dediğim gibi sizinde bulaştırıcılıpınız bitti.
ayazasaf MavininTonu hatta eşim ve oğlumun 10. Günden aonra negatif çıktı benim onların karantinası bitti