Merhaba 5 aylık bebeğim var 4. Ayında emmeyi bıraktı sağıma gelmiyordu sütüm emdiği zamanlar bile şimdi tekrar denemek istiyorum çabuk pes ettim sanki direk memeyi versem azcıkta olsa sıkınca çok az geliyor sorum şu 1 aydır emziremediğim için şuan gelen sütü içibilirmi bebeğim tabi gelirse