Kızlar bebeğim 2 aylık kulağı akiyo sarı leke bır aylıkken sağlık ocağına gittik aşı için gösterdim doğumdan kalan pislikler akiyodur dedi şimdi ise yine akıntısı var sarı sarı birde boğazının altı öyle pişik oldu ki bianda oldu anliyamadim biraz önce acile götürdük çok ağlıyodu doktor baktı pek bsey demedi üst üste maske takmış sesi bile duyulmuyordu pişik olmuş ondandır dedi kulağına baktı zannimca anlamadı ilaç yazdım birde çocuk doktoruna muayene ettirin dedi salı günü kendi doktorumuza randvumz var zten ama acaba kulağından dolayı mı ağlıyor yoksa boyundaki pişik cokk aşırı ondan mıdır hametan verdi kullanmam için artı ne yapabilirim bu durumu yaşayan varmı